Reklamationsret

→ Vær opmærksom på, at alle vores smykker er vintage/secondhand! ←

Alt om dine reklamationsrettigheder

Vi går meget op i, at vores kunder er tilfredse med de varer, de køber hos os. Ligeledes er det vigtigt for os at tilbyde smykker af højeste kvalitet. 

Du bør dog være opmærksom på, at alle vores smykker er second-hand og vintage, hvorfor du må forvente, at de alle har, eller kan have, brugsspor samt slitage i en vis grad.

Dette tages der naturligvis højde for, når smykkerne prissættes. 

Grundigt ægtheds- og kvalitetstjek

Smykkernes status som vintage og second-hand betyder også, at de alle gennemgår et grundigt kvalitetstjek, inden de sættes til salg.

Dog kan der ske fejl, og en sjælden gang imellem slipper der en vare igennem nåleøjet, som, vi skulle have opdaget, har en fejl. Vi bestræber os på at undgå dette, men ingen er ufejlbarlige – selvom vi prøver.

Vi gør opmærksom på, at du, jævnfør købeloven, altid har 2 års reklamationsret.

Reklamation

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder for fejl og mangler i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationsretten dækker ikke sager, hvor skaden/manglen er forårsaget af misbrug og/eller forkert håndtering og brug af varen – fx hvis varen er blevet beskadiget efter modtagelse, har været udsat for stærke kemikalier eller ikke er blevet opbevaret og behandlet med den nødvendige forsigtighed.

Lad os forsøge at finde en løsning sammen

Vi vil altid bestræbe os på at finde en tilfredsstillende løsning, så vi sammen kan vende oplevelsen til noget positivt.

Din tilfredshed er vores mærkesag.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Læs mere om klager og handelsbetingelser.

Giv os besked om din reklamation

Hvis du mener, at en vare, du har købt hos os, har en fejl, bedes du kontakte os på mail: info@anotherslegacy.dk eller via tlf. på  (+45) 71 74 30 49. Så kan vi finde en løsning sammen, som du er tilfreds med. 

Kontakt os, inden du returnerer varen

Hvis du vil returnere en varer, som du ikke mener lever op til dine forventninger, bedes du kontakte os, inden du sender varen tilbage til os. Så sender vi dig nemlig et returlabel, som du kan bruge til at sende varen tilbage med.

Vi betaler fragten, når du bruger det returlabel, vi sender. Vælger du ikke at bruge det, dækker vi ikke forsendelsesomkostningerne. 

Læs mere om, hvordan du bedst passer på samt renser dine guldsmykker.